En die goed willen ruiken…
Ze schakelen een versnelling hoger bij dunhill en ze creëerden met DRIVEN een nieuwe geurcreatie die volop inzet op hun zo kenmerkende samenspel van traditioneel vakmanschap en eigentijds design, elegantie en verfijning.
Intuïtie en volharding zijn dé drijvende krachten achter deze soepele en toch impactrijke geur die gecreëerd werd onder leiding van parfumeur Dave Apel. Kenmerken? Een geslaagde blend van hout, bloemen en citrusvruchten.
DRIVEN EAU DE PARFUM gaat opwindend van start met een alliantie van bergamot, limoen, rode appel en pruim. Het hart van de geur brengt frisheid met een verrassende mix van kardemom, kaneel en jasmijn. Dat trio van akkoorden combineert harmonieus met fluwelige roos. De warme, innige basis, met toetsen van amber, amyrishout, vanille, cederhout en muskus, vloeit uit in een moderne dry down waarin comfort en zelfvertrouwen verbroederen.
Design
De packaging van DRIVEN is een lofzang op het automobielerfgoed van dunhill. De oversized dop met glanzend zwarte finish boven op de cilindervormige flacon knipoogt naar een motortandwiel.
Het grafische patroon op het etui rond de flacon echoot dan weer naar de gedurfde gears print die ook al opdook in de lente-/zomercollectie 2021 van dunhill en die traditie en rebellie doordacht met elkaar verzoent.
Dit staaltje vakmanschap is vanaf 1 juni verkrijgbaar in onder andere bij Galeria INNO en onafhankelijke parfumeriëen voor een prijs van €70 (100ml) of €50 (60ml)