Zelfs in bikini’s ‘van den Aldi’
De dag we lachen met ‘den Aldi’ is voorbij. Uitspraken als ‘Guy Van Sande is de Koen De Bouw van den Aldi’, of Peter Van de Veire die voor miljoenen kijkers in Europa de punten uitdeelde voor Eurosong en de presentatrice ‘complimenteerde’ met ‘Great party and great dresses from den Aldi’ zijn vanaf vandaag passé en dit dankzij niemand minder dan het Nederlands topmodel Sylvie Meis.
De ondertussen al 46-jarige maar nog steeds erg fruitige ex-WAG, model, presentatrice en influencer heeft een samenwerking met Aldi en dat is niemand ontgaan. Zo promoot ze lingerie en bikini’s van de goedkope Duitse supermarktketen. Vergeet dus Hunkemöller en Victoria’s Secret, de girls die deze zomer Ibiza, Saint-Tropez, Dubai of andere oorden onveilig maken liggen maar best in een wel erg betaalbare ‘Aldi’ te bakken in de zon.
“Bereid je voor op de hete temperaturen en bekijk de coole stukken van mijn nieuwe collectie zwem- en strandkleding”, aldus Sylvie Meis in een Aldi-bikini met een Chanel-petje ‘het-zit-em-in-de-details’ op het ravissante kopje op Instagram over haar nieuwe collectie. Ok, we zijn misschien wel iets te lyrisch want de erg goed geconserveerde Sylvie staat natuurlijk met alles. Mocht die andere keten, de ‘Action’ met een bikinimodel komen, zou ze er ook mee staan natuurlijk. Soit, nog wat foto’s dan?
Foto’s: Instagram Sylvie Meis/Aldi