Wat doet die BMW i4 in het Centraal Station?

Het station van Antwerpen Centraal wordt voor twee weken omgetoverd in een heuse 3D-animatietoneel. BMW en Clear Channel plaatsen een tweezijdig LED-scherm van liefst 100 vierkante meter in de stationshal, die het toneel wordt van een animatie van de elektrische BMW i4.

Het is de eerste keer dat een 3D-scherm van dergelijke omvang in België wordt gebruikt. Meteen een mooie primeur voor de Belgische marktleider BMW aan het begin van het Autosalon in Brussel, en een mooie teaser voor wie vanuit Antwerpen met de trein naar het Autosalon afzakt.

‘In communicatie is het steeds de vraag hoe je de echte emoties van het rijden met een BMW kan overbrengen. Met deze unieke creatie komen we aardig in de buurt’, stelt marketingdirecteur Ewoud Van der Heyden van BMW Belux.

‘Altijd klaar om de grenzen van creativiteit te verleggen, zijn we trots om dit Giant 3D Screen voor het eerst in België te onthullen. Deze totaal vernieuwende campagne met BMW nodigt het publiek uit voor een 100% immersieve ervaring. Het Autosalon is natuurlijk het ideale moment voor een dergelijke lancering,” legt Gaël Nyssens, hoofd van Urban Media bij Clear Channel, uit.

De actie loopt tot 26 januari en is het resultaat van een samenwerking tussen BMW, Rapport, Initiative, Urban Media & Clear Channel.

You May Also Like

Een week voor de lancering zijn eerste foto’s Audi e-Tron GT gelekt

Die sociale media toch… Een week voor het onthullingsdoek van de Audi e-Tron GT ...

Dakloze O₂ gaat in productie als Polestar 6

Haren in de wind  De elektrische roadster, die in maart in Los Angeles werd ...

R5 E-Tech Electric trekt de nostalgische kaart

Rebirth of an Icon De Renault 5 E-Tech Electric heeft zich getoond aan de ...