Michael & Giso opent zijn allereerste Belgische boutique in Antwerpen

Dé hotspot voor toekomstige bruidegommen én maatpak liefhebbers!

Michael & Giso, een Nederlands high-end boutique label dat gekend staat voor zijn prachtige, ‘tailor-made’ trouw- en maatpakken alsook maatshirts, opende afgelopen week de deuren van zijn allereerste boutique in België, op het gelijkvloers van Le Chapeau op de Frankrijklei in Antwerpen. Deze gevestigde waarde voor bruidjes wordt vanaf nu dus ook een absolute hotspot voor mannen die er zowel op hun trouwdag als in het dagelijkse, professionele leven ‘sharp’ uit willen zien en een look willen aanmeten die helemaal hun karakter en levensstijl weerspiegelt.

Michael & Giso staat voor ‘slow tailoring’, een combinatie van een volledig persoonlijk ontwerp, authentiek vakmanschap en een innovatieve ‘touch’. Op afspraak wandel je rechtstreeks de stijlvolle boutique bar binnen voor een persoonlijk gesprek en word je helemaal ondergedompeld in de Michael & Giso belevingswereld vol inspiratie en professioneel advies. De Michael & Giso boutique is een plek waar mannen in een ongedwongen sfeer hun persoonlijke stijl kunnen ontdekken en tegelijkertijd nieuwe, interessante mensen kunnen ontmoeten. Met de missie om een verschil te maken in de herenmode, vertaalt het team van Michael & Giso.

 Let’s meet at the boutique bar

Even helemaal deconnecteren met de buitenwereld met een Barista koffie, lekkere wijn of whiskey en heerlijke versnaperingen? Klanten worden tot in de puntjes verzorgd en volledig ondergedompeld in de wereld van Michael & Giso. Na een afspraak gemaakt te hebben, wordt de klant in de boutique bar uitgenodigd voor een gezellig, persoonlijk gesprek om op die manier hoogte te krijgen van de levensstijl en de smaak van de klant. Zo kunnen klanten in een ongedwongen sfeer hun persoonlijke stijl ontdekken. Een absolute must voor het Michael & Giso team om het perfecte maatpak te creëren.

Slow Tailoring concept

Niets is zo persoonlijk en uniek als een op maat gemaakte outfit waarin je er niet alleen fantastisch uitziet, maar waarin de klant zich ook écht goed voelt omdat het helemaal zijn persoonlijkheid uitstraalt. Dit concept vormt de rode draad bij Michael & Giso en staat voor de delicate mix en de ultieme combinatie van een persoonlijk ontwerp, authentiek vakmanschap en een innovatieve ‘touch’. Alle details samen zorgen uiteindelijk voor het perfecte kostuum.

“Op basis van de wensen van de klant ontwerpen we, samen met de klant, een one-of-a-kind outfit aan de hand van stoffen combinaties en stijl details zoals knopen, type kraag, zakken en manchetten, een bandplooi en initialen”

Specialist in trouwpakken & volledig afgestemd op de bruid

Voor het ontwerpen van een trouwpak wordt er – naast de stijl, de persoonlijkheid en uiterlijke kenmerken zoals haarkleur, kleur ogen e.a. – ook rekening gehouden met het thema van de huwelijksdag, de trouwjurk van de bruid, schoenen en accessoires e.a. zodat er op alle vlakken een perfecte match is. Al deze trouwvoorbereidingen worden in een fijne ambiance in de boutique bar van Michael & Giso geregeld.

Connecting people

Het team van Michael & Giso streeft ernaar om – naast het verwerkelijken van persoonlijke trouw- en maatkostuums – tegelijkertijd ook waardevolle connecties tussen mensen tot stand te brengen. Als ondernemers vinden zij niets zo inspirerend als het ontmoeten van nieuwe mensen. Michaël verwoordt het mooi als volgt: “’To build a place where men can discover and manifest their personal style, while making valuable connections.’ Wij willen onze klanten een top ervaring aanbieden telkens ze bij ons binnenwandelen. Met de ondernemende, familiaire sfeer die ons team uitstraalt kunnen we dit waarmaken. Wij organiseren ook regelmatig events zoals een apero of lunch met onze partners uit de wedding branche. Verbinden staat centraal bij Michael & Giso.”

Naast ‘verbinden’ hanteert het Michael & Giso team nog een aantal andere waarden zoals ‘oprechtheid en persoonlijk’ (bij Michael & Giso is men oprecht geïnteresseerd in de klant), ‘ondernemend’ (niets is te zot wanneer het gaat om het optimaliseren van de customer experience), ‘excentriek’ (simpelweg jezelf zijn) en ‘co-creatie’ waarbij de klant onderdeel wordt van het team. In alles wat het team doet, proberen ze deze waarden terug te laten komen.

Fotos: Jeroen Noordzij Photography’

You May Also Like

Hier is de gloednieuwe en volledig elektrische Volvo EX90

Quiet, Safe & Sustainable Daar gaat ze! Wie dan? De XC90. Die wordt vervangen ...

Barbour For Him: Een knipoog naar Barbour’s Schotse erfgoed

Haal de Schotse rok maar boven  Barbour, toonaangevend Brits erfgoed- en lifestylemerk, introduceert een ...

Met deze Louis-V ping pong-set ben jij het mannetje

Louis Vuitton, enkel voor voetballers? Wie dacht dat enkel voetballers of leden van de ...