When cars meet fashion
Afgelopen weken stond er een vloot van 25 DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4×4 300 en DS 9 E-TENSE 225 met het Paris Fashion Week® logo klaar om journalisten, influencers en andere belangrijke gasten te begeleiden in de modehoofdstad.
De mannen en vrouwen van DS Automobiles hebben dan ook een sterke band met mode. De werkmethoden, zoals het verlangen om codes door elkaar te schudden, te verrassen, te experimenteren en uit te vinden, maar ook het sourcen van nieuwe materialen, vinden een bijzondere weerklank in de wereld van de vormgeving.
Het onderzoek dat heeft geleid tot het verschijnen van de Point Perle stiksels, tot de creatie van Clous de Paris guilloché of gesmeed carbon, tot de ontwikkeling van vernieuwende confecties zoals het bewerken van leer in de vorm van een horlogeband of het inleggen van kristal in de interieurs zijn allemaal creaties die worden gedeeld met de modewereld, die traditie graag combineert met vernieuwend design.
“DS Automobiles heeft de ambitie om de knowhow van de Franse luxe te belichamen. Sinds het ontstaan van het merk werken onze teams met het idee om innovaties voor te stellen om nieuwe materialen vorm te geven en oplossingen aan te reiken met sterke, eigenzinnige ideeën in vergelijking met wat vandaag op de automarkt bestaat’’, aldus Béatrice Foucher, Directrice Générale de DS Automobiles die tevens liet optekenen dat DS er na 2022 ook in 2023 er zal bij zijn.