Jimmy Choo lanceert Urban Hero Gold Edition

Een geurtje voor de vastberaden man

In 2019 lanceerde Jimmy Choo nog Urban Hero. Vandaag pakt het merk uit met Urban Hero Gold Edition, een verfijnde eau de parfum naar het beeld van de enigmatische en vastberaden Jimmy Choo-man. Met de nacht als canvas en de stad als speelterrein geeft deze stadsheld zichzelf bloot: hij is een rebel, maar tegelijk een toonbeeld van creativiteit en durf.

Hoewel Urban Hero Gold Edition de elegantie van zijn voorganger erfde, is het ook het parfum van een man met vele facetten. Want de stadsheld is een vat vol tegenstellingen en valt absoluut niet in een hokje te stoppen. Hij staat relaxed in het leven en komt daar openlijk voor uit. Ook de samenstelling van Urban Hero Gold Edition ademt die verleidelijke dualiteit. Net als de flacon, waarop glanzend goud schaamteloos flirt met intens zwart – tinten die knipogen naar de rijke texturen waarmee straatartiesten graag aan de slag gaan.

De stadsheld valt op door zijn bravoure en zijn daadkracht. Hij voelt zich perfect op zijn gemak in een wereld in verandering.

Urban Hero Gold Edition – een creatie van parfumtalent Juliette Karagueuzoglou – is een eau de parfum met schakeringen van hout en fruit. Daar waar Urban Hero de kaart van de sensualiteit trekt, zet Urban Hero Gold Edition volop in op glans.

Van de originele topnoten – ananas en bloedsinaasappel – gaat een magnetische aantrekkingskracht uit. De bitterheid van sinaasappelen wekt in het hart een gul akkoord van rustgevende lavendel en zinnelijke tonkaboon tot leven. In de basis onthult Urban Hero Gold Edition geurige en geraffineerde nuances van sandelhout en mos.

Het design van zowel de flacon als het etui van Urban Hero Gold Edition echoot naar een stadsomgeving die perfect strookt met de ongebreidelde energie van de nieuwe eau de parfum. Daar waar Urban Hero koos voor de loepzuivere vormen en de duidelijk afgebakende contouren van de elegantste metropolen, straalt dit nieuwe silhouet beweging en vitaliteit uit: het goud van de graffiti contrasteert knap met de gladde, blinkend zwarte achtergrond van de flacon en het etui.

Het logo – geïnspireerd op de emblematische streetart zoals die te vinden is in de gezellig drukke wijken van alle grootsteden – vertolkt de durf en de grenzeloze creativiteit van de Jimmy Choo-stadsheld.

Met Urban Hero Gold Edition lanceert Jimmy Choo een opmerkelijke eau de parfum, geschraagd door onstuimige creativiteit. Een moderne en markante creatie, die volop inzet op contrasten: nacht en dag verbroederen en elegantie flirt met rebellie op het raakvlak van kunst en leven.

Jimmy Choo Urban Hero Gold Edition is verkrijgbaar vanaf 1 september in de betere parfumeriezaken.
EDP 100ml – €76
EDP 50ml – €54

 

 

page4image1759425552

 

You May Also Like

Aan de drank met de 6 nieuwe spirits van BelRoy

Tegen drank zeggen we natuurlijk geen nee bij Whatmatters, maar jammer genoeg moesten we ...

Maak kans op een gratis boeket of een ander cadeautje

Een geweldige zomer? Daar hoort een barbecue, een goed flesje wijn en aangenaam gezelschap ...

Trend: Studenten kiezen massaal voor refurbished iPhones

Een bewuste keuze… Wij geven het toe…sinds de lancering van de iPhone 3 hebben ...