Voor wat kleur in je leven…
Tegenwoordig heeft de hele wereld nood aan een goed humeur en wat afleiding, al is het maar voor een uurtje. Voor ICE-Watch is het essentieel en cruciaal om veel meer te bieden: elke dag 24 uur optimisme! Voor minder gaan ze niet en het Belgische merk herlanceert hun icoon uit 2007.
Het eerste horloge van het ICE-WATCH-tijdperk keert bij deze terug in 2021 met een vernieuwde look die tegelijk trouw blijft aan het origineel, vrolijk en licht model. Dat eerste horloge van het Belgische merk was een internationaal succes bij verschillende generaties en culturen. We zagen het overal ter wereld opduiken, een rol spelen in de mode en schitteren rond de pols van grote sterren zoals bijvoorbeeld David Guetta en de Black Eyed Peas.
A star is (re)born
Met de ontwikkeling van een nieuwe silicoon collectie blaast ICE-Watch zijn tophorloge uit de jaren 2000 een nieuw leven in. Zo zuiver als water en zo licht als de lucht tikt het vrolijk de zomer tegemoet met een nieuwe naam: de ICE Generation. De nieuwe ICE Generation bruist van kleuren en zonneschijn…!
Het brede palet van de ICE Generation strooit een mix in het rond van felle snoeptinten, fruitig en flashy tot zachte pastelkleuren. Voor de meer glamoureuze momenten schittert de ICE Generation in zwart of wit, met lichtgekleurde of gouden accenten. Wijzerplaten met een sunbrushed look tot effen of iriserende wijzerplaten, waterbestendige horlogekasten (10 ATM) en waterfproof banden voor wie graag een duik neemt. De vakantie is nu echt binnen handbereik. Byebye “Koning winter”!
2007-2021: een nieuw decennium, een ander concept
De ICE Generation drukt het verlangen uit van een gelukkig gevoel en zorgeloosheid, de magie van er even tussenuit te zijn in gedachten of op duizenden kilometers van huis. De bijhorende doosjes – de iconische BeCubics – zijn erop afgestemd: de deksels zetten de kleur van elk horloge in de kijker. De BeCubics van de nieuwe generatie zijn nog altijd handig om te bouwen in multifunctionele doosjes. Ze laten zien dat ICE-Watch met de huidige klimaatuitdagingen in het achterhoofd een meer ecologisch verantwoordelijke aanpak wil hanteren. Ze hebben een nieuw formaat en worden vervaardigd met gerecycleerd plastiek afkomstig van productieoverschotten uit de plastiekindustrie. Met minder plastiek en minder transport kiest ICE-Watch resoluut voor een meer verantwoordelijke economie.
Het laatste woord tijdens de lancering was voor Jean-Pierre Lutgen, oprichter en CEO van ICE-Watch: “De ICE Generation is mijn madeleine van Proust, een kleine knipoog naar luxe om onze zomerdagen kleur te geven!’’