Hunkemöller trekt de diversiteitskaart met topmodel Duckie Thot

Missie geslaagd…

Over missie gesproken, wat is juist de missie achter deze campagne van lingeriegigant Hunkemöller? Ze willen invloed uitoefenen op uniekheid, zelfredzaamheid en inclusiviteit in de mode-industrie en willen vrouwen van alle huidskleuren inspireren om zichzelf te accepteren en zelfverzekerd te zijn. Dat is met de 24-jarige Zuid Soedanees-Australische Duckie Thot dan ook meer dan geslaagd.

Hoewel de collab tussen Duckie en Hunkemöller al loopt sinds 2019, is het anno 2020, remember Black Lives Matter, alleen maar actueler geworden. En dat het niet alleen mooi wezen is wat Duckie doet, is ook duidelijk. Zo is ze niet alleen het uithangbord maar is ook haar creatieve inbreng niet te onderschatten.

“Het is nu meer dan ooit tijd voor vrouwen om zichzelf te versterken. Als vrouwen zelfvertrouwen hebben en omarmen wie ze zijn, kunnen ze de wereld veranderen”, aldus Duckie.

Mooi toch?

Foto’s: Hunkemöller

You May Also Like

Cadeautip voor mannen: Naaktkalender 2021 van Marisa Papen

En je sponsort gelijk het goede doel! Ben je nog op zoek naar een ...

Bad chick Bhad Bhabie verdient 1 miljoen dollar op 6 uur ‘OlyFans-tijd’

‘From now on I’m gonna do whatever the f*ck I want’ Bhad Bhabie, Danielle ...

Deze Zweedse WAG’s vuren hun mannen aan

En of het hete ‘duvels’ zijn… As we speak, of beter schrijven, is de ...