Zo moeder, zo dochter
Ondanks het feit Heidi Klum tram 5 nadert ziet de nog eventjes 49-jarige Duitse er nog steeds op en top fantastisch uit. Toch krijgt ze concurrentie uit eigen stal, van haar 18-jarige dochter Leni, die we vooral kennen als veelzijdig en actief. Ze inspireert, gaat graag haar eigen weg en is altijd “on the move”. Dat is ook Fila niet ontgaan en ze lijken een ‘match made in heaven’.
Zo brengt Leni dit jaar daarom een tweede capsule collectie uit met het Italiaanse cultmerk Fila, die exclusief bij vanHaren verkrijgbaar zal zijn. Naast stijlvolle sneakers bevat Leni’s persoonlijke selectie nu ook de bijbehorende kleding, accessoires en bijbehorende tassen. Met het campagnemotto “On the move” staat de collectie van dit jaar voor afwisseling en ‘urban’ – eigenschappen die het model zelf ook vertegenwoordigt.
“Ik hou van mode, maar ik houd ook van comfortabel. Naast casual korte-sweatshirt combinaties en joggingpakken, bevat mijn garderobe ook de juiste accessoires en sneakers om alle verschillende facetten van mijn stijl te laten zien”, zegt Leni Klum. “Of het nu gaat om hardloopsneakers, een volledig witte outfit of de toevoeging van een casual bucket hat – mijn favorieten zijn net zo gevarieerd als mijn looks.”
Als man hebben we natuurlijk weinig aan de fashion-items die Leni hier presenteert maar hé, jouw lief, vrouw of Tinderdate misschien wel, toch? Dus zoek je nog een fashionable cadeautje, neem dan maar een kijkje HIER.
Foto’s: UPR Belgium