Investeer jij mee in Zwitserse precisie?

Onder het motto: Geld op de bank brengt toch niet op…

Horloges, we hebben er een zwak voor. Rolex, Tag Heuer, IWC, Bell&Ross… we kunnen er niet om heen, we blijven altijd hangen als we iets van deze luxemerken zien passeren. Of we ooit (mede-)eigenaar zouden kunnen worden van een luxemerk? Tot op de dag van vandaag was het nooit in ons opgekomen, maar nu rinkelt er een belletje.

Zo zoekt Fromanteel, de Amsterdamse maker van luxehorloges, investeerders. Het merk, dat al in de belangstelling stond van gerenommeerde magazine als GQ, Esquire, Business Insider en uiteraard ook MenStyle heeft zijn volgende aandelenfinancieringsronde gelanceerd voor het publiek. Tot einde van dit jaar kunnen liefhebbers van luxe horloges aandelen in het bedrijf bezitten.

De ambitieuze campagne heeft afgelopen jaar de aandacht getrokken van 400 Fromanteel-klanten en fans.

Mede-oprichter Alfredo Silva: “We hebben tot nu toe een fantastische respons gehad, en nu willen we Fromanteel naar nieuwe hoogten brengen. Onze klanten willen zich graag ‘mede-eigenaar van een luxemerk’ noemen, en we zijn enthousiast om de kracht van onze gemeenschap te gebruiken om voort te bouwen op Fromanteels rijke geschiedenis, die al 400 jaar teruggaat tot het jaar 1607”

De campagne is opgedeeld in niveaus. Beginnende beleggers kunnen vanaf een betaalbare prijs starten met investeren, maar ervaren investeerders kunnen ingaan op hun verschillende investeringspakketten – inclusief een gratis Special Edition Investors Watch.

“We staan op het kruispunt van groei – en samen met mijn medeoprichter Martijn Van Hassel hebben we duidelijke plannen gemaakt over waar we het merk nu naartoe willen brengen. Dit omvat de groei van onze exclusieve Fromanteel Club en meer extra’s voor de leden. We willen ook aanzienlijk groeien in de Direct-To-Consumer (DTC) kanalen in de komende 5 jaar. Dit betekent een internationale uitbreiding van onze webkanalen, het benutten van onze “speciale projecten” voor zakelijke klanten, en het openen van een nieuwe Fromanteel brandstore”.

“Fromanteel is echt een familie, en we kijken ernaar uit om dit jaar meer investeerders aan boord te verwelkomen”, aldus Alfredo Silva nog.

Het einddoel van de sharefunding-campagne is om tegen het einde van dit jaar € 1.000.000 te hebben opgehaald. Meer informatie nodig? Surf dan naar investor.fromanteel-watches.com

Foto’s: Fromanteel

You May Also Like

Interview met Esteban Ocon over Bell & Ross en zijn speciale Spa-helm

Bij Alpine  Horloges en F1… twee werelden die vlot pols aan pols gaan. Zo ...

Racepiloot veilt zijn gewonnen en unieke Rolex voor goed doel

Niet alleen een held op het racecircuit Afgelopen donderdag werd er bij Bruun Rasmussen ...