Fromanteel druist met nieuwe collectie in tegen digitale samenleving

Lekker klassiek…

Het mantra ‘Quality Time, You Can Truly Own’ van Fromanteel verwijst niet alleen naar haar high-end, maar betaalbare Zwitserse horloges, maar ook naar de ideale levensstijl die de Amsterdamse horlogemakers graag nastreven: geniet & koester de goede momenten in het leven. Iets wat de meesten van ons, levend in deze snelle, veelal digitaal gedomineerde, maatschappij, zich maar moeilijk kunnen realiseren.

Vandaar, om te benadrukken dat het leven uniek is en daarom gekoesterd moet worden, lanceert Fromanteel haar gloednieuwe .BLU collectie als een gedurfd statement tegen de
hedendaagse digitale maatschappij.

De volledige .BLU-collectie met prijzen tussen de 499 euro en 999 zal worden geproduceerd na een pre-order campagne. Na de pre-order campagne ligt de adviesprijs tussen 600 en 1.500 euro inclusief btw.

Geïnteresseerden kunnen HIER de .BLU collectie bestellen.

 

You May Also Like

Bell & Ross introduceert met BR R.S.20 ‘Haute Horlogerie en F1’

Horloges en autosport… Gaan hand in hand! Luxe horlogemerken als Tag Heuer, Rolex,… zijn ...

Maurice Lacroix verbetert zijn AIKON Quartz

Ja, dit kan Sinds de lancering in 2016 is de Maurice Lacroix AIKON Quartz ...

Dit is de nieuwe Omega Seamaster van James Bond

No Time to Die Als ’tijd’ in de titel van je laatste film zit, ...