Hisense brengt het stadiongevoel thuis met zijn EURO 2020 nieuwe tv-toestellen

Daar de Grote Markt geen optie zal zijn…

Wat hebben wij afgelopen jaar al een pak gevloekt. Dat we er niet met zeven ‘Onze Vaders’ en tien ‘Weesgegroetjes’ zullen mee wegkomen, daarvan zijn we ons wel van bewust. Net als we ook bewust zijn dat we deze zomer tijdens het EK niet zullen genieten van een frisse (rode?) pint in een bekertje op één of andere Grote Markt met duizenden andere voetballiefhebbers. En dat hebben ze bij Hisense goed begrepen.

Daar het EK voetbal er dit jaar anders zal uitzien dan we gewend zijn, speelt hun campagne hier op een relevante manier op in. Met de televisietoestellen van Hisense kan namelijk iedereen toch dat stadiongevoel beleven thuis. Want ‘voetbal kijk je op dé voetbal-tv’, zo luidt het.

Hisense, één van de grootste fabrikanten van flatscreen-tv’s en koel-vriescombinaties in de wereld, lanceert een grootschalige merkactivatiecampagne in de Benelux. Het hightech-merk is hoofdsponsor van EURO 2020 en wil met de campagne de aandacht vestigen op zijn allernieuwste televisies.
De marketingcampagne bevat onder meer winacties en samenwerkingen met invloedrijke (en voetbalgerelateerde) platforms met bannering en POS-materiaal op de winkelvloer bij onder andere Expert, Exellent, Selexion en Unigro.

Enkele Hisense-innovaties om thuis te genieten van EURO 2020 

  • Hisense QLED 55U8QF – Deze 4K Ultra HD televisie met geïntegreerde JBL soundbar, 120Hz smooth motion en Quantum Dot Colour heeft alles in huis om het sportevenement optimaal te beleven.
  • Hisense 100L5F-B12 Laser TV – Door het projectiescherm van 100”, met een diagonaal van maar liefst 2,54 meter en Dolby Atmos audio bekijk je de wedstrijden tijdens het EK voetbal met de Hisense Laser TV alsof je er zelf bij bent! De laserprojectie geeft meer kleur en helderheid en omdat de projector op slechts 30 cm afstand van het scherm staat, kan de Laser TV in iedere woonkamer worden gebruikt.
  • Hisense RQ758N4SAI1 Cross – Dankzij de vier deurpanelen van deze koel-vriescombinatie met geïntegreerde greep maak je optimaal gebruik van de ruimte in je koel- en vriesvak. Extra handig is dat je de temperatuur van de koel- en vrieszones apart kunt regelen. Zo staat je pils of cola lekker fris klaar voor de tweede helft en geniet je van het perfecte ijsje tijdens de pauze.

Voilà, dan is het nu de beurt aan De Bruyne, Lukaku & co om ons tot aan de finale te verwennen met heerlijke voetbalavonden.

Meer informatie: www.hisense.be/euro2020

You May Also Like

Sony introduceert twee nieuwe premium muziekspelers

Nieuwe Signature Series Walkman NW-WM1ZM2 en NW-WM1AM2 Sony lanceert dit voorjaar twee nieuwe premium ...

ArtSound lanceert DAB+ radio in nostalgisch jasje

De R8 en R9 De radio blijft vedette nummer 1 in onze huishoudens. Streamingdiensten ...

Mercedes-AMG x will.i.am: MBUX SOUND DRIVE, een interactieve muziekervaring

Laat muziek reageren op jouw rijstijl Mercedes-AMG kondigde op CES 2024 de introductie aan ...