Campagne Nederlands Pakkenmerk Suitsupply zorgt opnieuw voor controverse

Oops, we did it again…

Berucht, dat zijn de reclamecampagnes van Suitsupply, die oprichter en belhamel Fokke de Jong heel bewust gebruikt om commotie te creëren. Het Nederlandse pakkenbedrijf, dat zo’n 125 winkels in 25 landen heeft, zorgt in zowat de hele wereld geregeld voor deining met volgens velen seksistische en soms zelfs ook racistische advertenties.

Zo kreeg hij ooit heel wat vrouwen kwaad toen overal in Amsterdam een reclameposter hing van een donkere vrouw met ontbloot bovenlijf, waar twee mannen van afglijden.

En hij doet het opnieuw. Missie geslaagd dus voor het pakkenmerk Suitsupply? Fokke de Jongs pakkenmerk, dat ook gekend staat voor zijn mooie pakken aan betaalbare prijs, heeft met zijn ‘The New Normal is Coming’-campagne ook nu de tongen los gemaakt… en neem dat laatste maar letterlijk en figuurlijk.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Suitsupply (@suitsupply)

“Het nieuwe normaal komt eraan. Maak je klaar om dichterbij elkaar te komen”, is de boodschap van grote baas Fokke de Jong. “Tijd voor een zomer vol perverse liefde waarin we alles inhalen wat we het afgelopen jaar hebben gemist”.

Het belooft (hopelijk) een pittige zomer te worden.

 

Dit bericht bekijken op Instagram

 

Een bericht gedeeld door Suitsupply (@suitsupply)

Cover: Instagram

You May Also Like

Zakdoek van wenende Messi te koop aangeboden voor 1 miljoen dollar

Er zit genetisch materiaal in… aldus de verkoper “Dit is het slechtste en verdrietigste ...

Omega lanceert naar eigen zeggen meest gecompliceerde Speedmaster ooit

Eentje met een, uiteraard, stevig prijskaartje De bekendste Omega? Dat moet de Speedmaster zijn. ...