Neem het gerust letterlijk…
Je kent ongetwijfeld de uitdrukking ‘van den Aldi’ waarin we mensen of zaken aangeven die het origineel net niet, of zeg eerder helemaal niet benaderen. Zo heb je de Leo van ‘den Aldi’ Olé, Coca Cola van ‘den Aldi’ River, Koen De Bouw van ‘den Aldi’ Guy Van Sande, Justin Bieber van ‘den Aldi’ Ian Thomas en ga zo maar door…
De Duitse winkelketen is dit zo beu dat ze zelf met een premiummerk op de proppen komen. Of wat dacht je van Sylvie Meis? De 42-jarige Nederlandse schoonheid en lingeriemodel, en tevens ook erg populair in Duitsland, is bij Hunkemöller weggekaapt om vanaf nu haar collectie bij Aldi in de kijker te zetten.
Dit bericht bekijken op Instagram
De lijn bestaat uit spannende lingeriesetjes, pikante negligés, kamerjassen en pyjama’s, alles in het lichtgrijs, roze of zwart, zodat de stukken goed met elkaar gecombineerd kunnen worden.
“Het juiste ondergoed voelt aan als een tweede huid”, aldus de Nederlandse knapperd. “Bij het ontwerpen van de collectie heb ik daarom bijzondere nadruk gelegd op super zachte materialen, hoogwaardige afwerking en een hoog draagcomfort.”
Met deze collectie stapt Sylvie in de voetsporen van Heidi Klum, die eerder al een collectie ontwierp voor Aldi. Wie nu nog zegt dat de ‘Lasagne van den Aldi’ hun beste product is, moet maar eens kijken.