Bang & Olufsen en Scuderia Ferrari zetten partnership verder

Ze zullen ook nieuwe en opwindende speciale editie-producten lanceren

Hebbedingetjes voor de man die houdt van het steigerend paardje? Dan moet je al gauw bij Bang & Olufsen zijn. Er er is nog meer goed nieuws want na een opwindend Formule 1-seizoen te hebben gedeeld, kondigen ze vandaag de vernieuwing aan van haar partnerschap met Scuderia Ferrari voor het seizoen 2024 en 2025.

Bang & Olufsen zal opnieuw als prominent merk te zien zijn op de F1-auto van Ferrari, met een opvallende logo-plaatsing, en zal blijven samenwerken met het team uit Maranello om meeslepende geluidservaringen te creëren langs de baan en in Bang & Olufsen-winkels wereldwijd. In het seizoen 2023 organiseerde Bang & Olufsen een aantal succesvolle evenementen, waarbij werd gedemonstreerd hoe het portfolio van hoogwaardige tv’s en luidsprekers van het bedrijf de krachtigste en meest boeiende kijkervaring buiten de baan biedt voor Formule 1-fans. Twee iconen in een partnerschap dat het beste van beide merken belichaamt.

De Partnership van Bang & Olufsen met Scuderia Ferrari gaat verder dan de samenwerking met de racedivisie, in 2024 zullen de twee merken doorgaan met het binden van de klanten met beide merken door middel van het lanceren van nieuwe en opwindende speciale editie-producten.

CEO van Bang & Olufsen, Kristian Teär, kijkt uit naar wat het seizoen 2024 zal brengen:

We zijn tot nu toe zeer tevreden geweest met onze samenwerking en hopen het nog verder te kunnen versterken in het komende seizoen. Net als Ferrari hebben we een trotse geschiedenis van eersteklas prestaties, innovatie en uitzonderlijk vakmanschap. Het afgelopen jaar hebben we Ferrari-liefhebbers en de Formule 1-gemeenschap laten zien welke meeslepende ervaringen onze producten kunnen bieden, en ik ben blij dat we kunnen blijven samenwerken om nog meer magische momenten te creëren”, aldus Kristian Teär.

Lorenzo Giorgetti, Chief Revenue Officer:

“Met een uitstekende partner als Bang & Olufsen kunnen we onze gasten tijdens de Grands Prix een eersteklas meeslepende ervaring blijven bieden. Net als wij gelooft Bang & Olufsen in voortdurend technologisch onderzoek, een passie voor mooie dingen en een voortdurende drang om te innoveren. Ik ben ervan overtuigd dat we in de komende jaren optimaal gebruik zullen maken van de vernieuwing van ons partnerschap door nieuwe kansen te creëren”.

 

You May Also Like

Valtteri Bottas neemt zijn nieuw scheurijzer in ontvangst

Een Mercedes-AMG ONE Een van de 275 Mercedes-AMG’s die van de band rollen of ...

MenStyle On Tour: Autoworld Brussels (Fotoreportage)

Hét museum voor mensen waar benzine door de aderen stroomt Wie nog tot zondag ...

Milaan gewekt met het geluid van een Alfa Romeo F1

Ter gelegenheid van zijn 112e verjaardag Op de 112e verjaardag van de oprichting van ...