Wij zijn klaar voor weekend drie
Na bijna twee jaar afwezigheid is Tomorrowland eindelijk terug én groter dan ooit te voren. Daar moeten wij bij zijn moeten ze bij BMW gedacht hebben en ze gingen een partnership aan met misschien wel het beste festival ter wereld en dat is niet toevallig.
Zo werkt BMW sinds 2019 aan een internationale uitbreiding van zijn muziekstrategie, want muziek is wereldwijd een van de belangrijkste pijlers van BMW’s marketingmix. Het lokale partnerschap tussen BMW Belux en Tomorrowland wordt uitgebreid naar Europees niveau met unieke mogelijkheden voor andere activatiecampagnes tot gevolg. Half juni begon de muzikale reis op Brussels Airport met het ongebruikelijke thema van een “Magical Forest by BMW”. Er werd ook een grootschalige Call-To-Action-campagne opgezet via het Tomorrowland-platform, met een enorm bereik van meer dan 15 miljoen volgers.
Een boodschap van positiviteit en duurzaamheid voor de festivalgangers
Een uniek ontwerp voor een unieke auto en een uniek festival! Het bijzondere aan de “BMW iX1 x Steve Aoki” is dat hij alle wensen en verlangens van de festivalgangers met zich draagt. Hiervoor werd een speciale webpagina gecreëerd om een persoonlijke “Message Of Joy” te delen – een boodschap, een gevoel of een positieve gedachte over de toekomst om met de wereld te delen #UNITEDINJOY. Sommige van deze boodschappen werden gebruikt om het design van de bekleding van de auto te bepalen – allemaal met de creatieve input van BMW friend en internationale DJ, Steve Aoki.
De BMW iX1 x Steve Aoki met zijn unieke design zal gedurende de 3 weekends van het festival in het BMW Magical Forest staan. De BMW stand zal voor alle bezoekers toegankelijk zijn. Zij kunnen de auto bekijken, foto’s of video’s maken, en zelfs deelnemen aan een actie ter plaatse.