Ray-Ban schuift opnieuw een tech-speeltje onze richting uit – en dit keer gaat het verder dan een zonnebril met attitude. De tweede generatie Ray-Ban Meta Glasses combineert stijl en slimme features in een upgrade die zelfs gadget-sceptici kan overtuigen.
Dubbele batterij, scherper beeld
De nieuwe Meta Gen 2 klokt nu af op een batterijduur tot 8 uur, waardoor je zonder zorgen een hele dag kunt filmen, bellen of streamen. Met 3K Ultra HD-video schiet je bovendien beelden die twee keer zo scherp zijn als bij de eerste generatie. Even snel opladen? In 20 minuten zit je alweer op 50 procent.
Van Wayfarer tot Headliner
Qua looks blijft Ray-Ban trouw aan zijn iconische designs. Klassiekers zoals de Wayfarer kregen de Meta-make-over, maar er zijn ook nieuwkomers zoals de ronde Skyler en de strakke Headliner. Perfect voor wie na kantoor rechtstreeks een rooftopbar induikt. In totaal zijn er 27 combinaties van kleuren, lenzen en monturen beschikbaar – dus excuus om underdressed te zijn, is er niet.
Mode meets future
Dat Ray-Ban deze slimme brillen niet enkel voor nerds bouwt, is duidelijk: de campagne kreeg een stijlstempel van A$AP Rocky, die de brillen eerder al showde tijdens Paris Men’s Fashion Week. Tech met swag, zeg maar.
De Ray-Ban Meta Gen 2 is verkrijgbaar vanaf 419 euro online en in de Ray-Ban stores. Stijlvolle futureproof eyewear die niet alleen je outfit, maar ook je dagelijkse content een upgrade geeft.