Tijd voor iets anders…
De zomers worden langer en langer. Klimaatopwarming? Wie zal het zeggen maar de kans dat je nog mensen in je tuin uitnodigt in een maand als deze, september, is reëel. En terwijl jij je vrienden opwacht is het natuurlijk niet de bedoeling om nog snel je gras af te rijden om te kunnen stoefen over het Wembley-karakter van je groene stengels. Nee, je moet al lang bezig zijn met de BBQ aan te steken en het vlees te marineren, toch?
Maar wie gaat dan je gras afrijden? Wél, niet de kleinste die een extra zakcentje wil, neen, wel deze Philips robotgrasmaaier die zorgt voor een gazononderhoud als nooit tevoren met dank aan zijn slimme technologie.
Zo maakt de Philips Robotgrasmaaier met GardenCare intelligente technologie gebruik van GPS-kaarten om jouw gazon in nauwkeurige parallelle lijnen te maaien, waardoor volledige dekking met minimale inspanning wordt gegarandeerd. De maaier keert automatisch terug naar zijn basisstation om op te laden en hervat het maaien vanaf het punt waar hij was gebleven, wat resulteert in een strakke tuin.
Met de HomeRun-app kan je zelfs maaischema’s vanop afstand instellen, monitoren en beheren. Dankzij de maaitechniek met parallelle lijnen mist de grasrobot geen enkele plek, en is de klus drie keer sneller geklaard dan traditionele grasmaaiers met een willekeurig patroon. Het enige wat je als koning van je tuin nog moet doen is hem proper maken. En dat gaat moeiteloos met de tuinslang, doordat je de robotmaaier op zijn kant kunt zetten.
Ongeëvenaarde after-sales ondersteuning
En het wordt nog beter. Om aan de wensen van grasrobotmaaier eigenaren tegemoet te komen, wordt een uitzonderlijke after-sales ondersteuning geboden, inclusief een onderhoudspakket dat ervoor zorgt dat jouw maaier ook tijdens de winter in topconditie blijft.
Deze service omvat:
- Testen en onderhoud van draaiende onderdelen
- Functioneel testen van sensoren en motoren
- Visuele inspectie
- Batterijtests
- Software-updates
- Vervanging van messen
- Grondige reiniging
De Philips Robotgrasmaaier wordt opgehaald en gereinigd, krijgt de nieuwste software update, de messen worden vervangen en de maaier wordt gedurende het winterseizoen in een droge en warme omgeving opgeslagen. Aan het begin van de lente wordt de maaier teruggebracht naar zijn eigenaar.
Philips biedt ook een thuisinstallatieservice aan. Deze service houdt in: het plaatsen van de grensdraden, het installeren van het laadstation en het geven van een basisuitleg over de werking van de robotgrasmaaier.
Kan het nog makkelijker? Nee! Tijd dus om u bezig te houden met de dingen die mannen echt moeten doen in de tuin… de BBQ aansteken!